wtorek, 10 grudnia 2013

Pomysł na świąteczny prezent



Dziś krótko  i na temat. Jeśli podjęłaś już decyzję o zmianach w 2014 . . .
 Dzięki pracy nad ciałem,  kształtujesz charakter
  Stajesz się silniejsza. Poniżej efekty mojej przyjaźni z treningami.




Uwierz, że możesz i bierz się za siebie! Wyznacz cel, bo warto spełniać marzenia! 

Jeśli nie wiesz z czym to się je, bądź po prostu potrzebujesz motywacji-pisz!

Czekam na Ciebie!





Alicja Tuduj
Trener Personalny Kobiet
Zawodniczka Bikini Fitness
II V-ce Mistrzyni Polski  Bikini Fitness




4 komentarze:

  1. Kochana, teraz wyglądasz rewelacyjnie ! ale to zdjęć przed też robi wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziękuję :) Ale dobrze wiesz, że nie o same kilogramy tu chodzi, a o jakość. Zdjęcie po prawej przedstawia moją sylwetkę przed pierwszym startem w Fitness Bikini. Teraz moje pojęcie o kształtowaniu ciała jest dużo większe. Postaram się więc, by 2014 przyniósł pozytywne zmiany, niekoniecznie w stronę "chudości". Bo nie o to w tym wszystkim chodzi:)

      Usuń
    2. wiem, wiem, ja mimo,że na wadze niewiele tracę to widzę jak moje ciało się zmienia i to mnie najbardziej motywuje :) tego Ci życzę Kochana :*

      Usuń
  2. Ty jesteś śliczną kobietą i nawet "przed" niczego Ci nie brakowało :)

    OdpowiedzUsuń